verticaal) Twee video-links naar universele gebruikte videosystemen (zoals b.v. YouTube of Vimeo + openbaar zichtbaar). Video 1: Persoonlijke introductie en artistieke visie – totale lengte van 2.30 min max
wel een professionele danscarrière. Heb je interesse in een van onze voortrajecten? Kom naar onze open dagen of neem deel aan een van onze workshops. Jongensworkshop Codarts Jongensworkshop – Dansdag Speciaal
) issues. Je hebt affiniteit met en oog voor de meerwaarde van medezeggenschap. Je staat voor een open, diverse en inclusieve cultuur vanuit een actieve dialoog en je maakt verbinding met de belevingswereld
Kennis van autorisatie- en authenticatiearchitectuur, denk aan: AAD, ADFS, LDAPS, IAM, SAML, OAuth, OpenID; Vaardigheid in projectmanagement en in het kunnen aansturen van complexe IT-projecten en in het
your address book as a safe sender. The application procedure for the preselection will officially open on 1 October 2024 and closes at 31 January 2025. Applicants who appear to meet our entrance requirements
het ook mogelijk voor popmuziekstudenten om een vak bij Muziektheater te volgen? Wij staan altijd open voor samenwerking. Dit gaat altijd in overleg met de andere opleidingen binnen Codarts. Gezond studeren [...] In principe worden er geen lessen gepland in het weekend. Het gebouw is op zaterdag en zondag wel open met ruime openingstijden. Als je wil, kun je dus ook in het weekend op school studeren en repeteren [...] het ook mogelijk voor popmuziekstudenten om een vak bij Muziektheater te volgen? Wij staan altijd open voor samenwerking. Dit gaat altijd in overleg met de andere opleidingen binnen Codarts. Gezond studeren
Tijdens deze speciale dag krijg je de kans om o.a. onze inspirerende docenten te ontmoeten. Leer van ervaren professionals die hun passie voor kunst en onderwijs met jou delen. Daarnaast kun je deelne
Je kunt je opgeven voor muziek óf dans, voor een ochtend of middag (tijden worden later bepaald). Stuur uiterlijk 8 maart 2023 een e-mail naar: info@hmd.nl Vermeld in je bericht de volgende informatie
zelfvertrouwen van de performer en op zijn/haar vermogen om actief en adaptief te zijn, in staat een open verbinding aan te gaan met zichzelf en met de omgeving. De deelnemers aan het lectoraatsproject meldden