belangrijke rol, maar ook het actief en met regelmaat in beeld blijven brengen van mogelijke risico’s op het vlak van sociale veiligheid en van de ervaren sociale veiligheid door studenten en docenten zijn
Music) Rebetiko ensemble attempts a fresh take on the early Rebetika & Cafe Aman songs of the '20s & early '30s. Echoes of greek & turkish folk music, ottoman popular makam songs and elements of westernization
hij een enorm vocabulaire aan muzikaaltechnische oefeningen. Marius Beets behandelt baslijnen en solo’s vanuit een historisch oogpunt en geeft aandacht aan het harmonische gedeelte en het leren spelen op
g) en QlikSense (datawarehouse); Analyseren en het oplossen van verstoringen aan interfaces van SaaS-applicaties, indien nodig met de externe leveranciers; Bewaken van de juiste werking van de acceptatie-
aansluiten bij de organisatieprocessen; Analyseren en het oplossen van verstoringen aan interfaces van SaaS-applicaties, indien nodig met de externe leveranciers; Bewaken van de juiste werking van de acceptatie-
belangrijke rol, maar ook het actief en met regelmaat in beeld blijven brengen van mogelijke risico’s op het vlak van sociale veiligheid en van de ervaren sociale veiligheid door studenten en docenten zijn
and well-being to educate the contemporary dancer. Codarts seeks to facilitate the emerging dancer’s journey into new experiences of professionalism, creating, producing and performing through support
acrobatic duo based in Germany. They have been working together for about seven years. Hand2Globe’s shows are both thrilling and visually stunning, with the acrobats seamlessly transitioning from one [...] sketch-like audio-visual design combined with the bare and genuine never-ending rediscovery of one’s physicality leave plenty of room for the imagination of the audience and the performer himself.
breed repertoire; van vroege jazzstandards tot hedendaagse composities. Door het bestuderen van solo’s leer je de benodigde vocabulaire en bouw je een stevig technisch fundament op. De kennis en vaardigheden
begeleider. Tijdens het studiejaar kun je ervaring opdoen in kamermuziek, orkestspel, symfonische programma’s, kamerorkestprojecten (ook zonder dirigent), hedendaagse muziek, tango, jazz en wereldmuziek. Twee keer