aanstaande student. Fysieke screening Kandidaten die definitief in het programma van Circus Arts, Dans en Docent Dans zijn geplaatst, dienen aan het begin van het studiejaar een fysieke screening te ondergaan.
ende dansprojecten te ondersteunen. De vaardigheden en capaciteiten uitbreiden van artiesten en docenten die samenwerken met oudere volwassenen en kwetsbare mensen door middel van regelmatige 'Dream on [...] afdelingen die DoPoDo-activiteiten bij Codarts uitvoeren zijn: bachelor (Uitvoerende) Dans, bachelor Docent Dans, master Arts Therapies en de stafafdelingen Communicatie & PR en InformatieManagement & IT.
vaardigheden maximaal ontwikkelen, en daarbij worden ze begeleid door een team van professionele docenten. Toetsing Met overgangstoetsen en examens wordt gekeken of je vooruitgang boekt en door kunt stromen
a bieden we bij Codarts een leerervaring die diep ingaat op techniek, harmonie en melodie. Onze docenten Leif de Leeuw, Age Kat, Menno Gootjes, Martijn van Agt en Leendert Haaksma hebben allemaal een
songwriting? Schrijf je dan in voor stagelessen van een student van Codarts! Derdejaarsstudenten Docent Muziek van Codarts geven als onderdeel van hun opleiding individuele stagelessen op hun hoofdvak
onderwerp dat zo dichtbij is maar vaak ongehoord blijft. Codarts-alumni Gavin-Viano volgde de opleiding Docent Dans van Codarts; in 2012 behaalde hij zijn diploma. Ege Şahin studeerde compositie bij Paul M. van
kunstonderwijs. Met trainingen op het gebied van didactiek en sociale veiligheid, doordringen we onze docenten, ook die met kleine aanstellingen, ervan dat grensoverschrijdend gedrag, (seksuele) intimidatie
van de hoofden muziek en de directeur van de HMD. Taken zijn o.a. het plannen en bewaken inzet van docenten, het onderhouden van contacten met ouders/verzorgers en het monitoren van de studievoortgang. Je
stappen te kunnen zetten op het gebied van persoonlijke ontwikkeling. De commissie, bestaande uit docenten en coördinatoren van de opleiding Muziektheater, hoopt dat Myrthe zich in het werkveld zal onderscheiden
lemen. Ervaringen van stakeholders: Met kwalitatieve methoden wordt onderzocht hoe studenten en docenten gezondheid ervaren en wat zijn binnen de conservatoriumcontext doen om fysiek en mentaal fit te [...] conservatoria beter zorgen voor het welzijn van hun studenten. Inzichten uit dit onderzoek geven ook docenten de middelen om gezondere leeromgevingen te creëren. Dit project is mogelijk gemaakt door de steun [...] Belangrijke kenmerken van het TATA-model: Multidisciplinaire samenwerking: Gezondheidszorgprofessionals, docenten en podiumkunstenaars werken samen om wetenschappelijk onderbouwde zorg, training en begeleiding